מדריך נדל

השקעות נדלן בארה”ב

“הייתי קונה מיליוני דירות להשקעה בארה”ב אילו יכולתי. מי שקונה בתים במחירים של היום ומחזיק בהם לטווח ארוך, יכול להניב תשואה גבוהה אפילו יותר ממניות”. כך וורן באפט, המשקיע הטוב בעולם, בראיון לרשת CNBC בנושא השקעות נדלן בארה”ב.

השקעות נדלן בארה”ב – למה דווקא עכשיו?

בשנים 2007-2008 חווה שוק הנדלן בארה”ב משבר עמוק, אחד הקשים בתולדות המעצמה החזקה בעולם. המשבר, הידוע בשם “משבר הסאב פריים”, התרחש בעקבות מדיניות מתן משכנתאות והלוואות חסרות אחריות מצד בנקים רבים ולאחר שלווים רבים לא הצליחו לעמוד בהחזרים עליהם התחייבו. כתוצאה מכך נאלצו הבנקים להעביר לרשותם את הבתים של אותם לווים, וכמובן שמיהרו לנסות למכור אותם על מנת למזער נזקים ולהחזיר לידם לפחות חלק מההלוואות. בעקבות תהליך זה הוצף השוק האמריקאי בבתים רבים תוך תקופת זמן קצרה מאוד, אשר הוביל לצניחת מחירים חדה.
כיום, כמה שנים לאחר משבר זה, שוק הדיור בארה”ב מתחיל להתאושש אולם יחד עם זאת המחירים עדיין נמוכים מאוד במיוחד באזורים מסוימים במדינה העצומה. עובדה זו הופכת השקעות נדלן בארה”ב לאטרקטיביות במיוחד, שכן מחירי דירות להשקעה בארה”ב כאמור עדיין נמוכים אולם מחירי השכירות מתחילים לעלות, דבר הגורם לעסקאות הנדלן להיות כדאיות במיוחד. הצפי הוא כי שוק הנדלן האמריקאי ימשיך להתאושש בשנים הקרובות, וכי ערך נכסי הנדלן יעלה, יחד עם התאזנות מחירי השכירות.

תשואות גבוהות במיוחד

התשואות על השקעות נדלן בארה”ב יכולות להגיע לרמה של 10% בשנה בממוצע ובמקרים רבים אף להרבה יותר. אולם כשמדברים על השקעות נדלן בכלל ועל השקעות נדלן בארה”ב בפרט, חשוב לזכור שלא כל נכס, מרשים ככל שיהיה, אכן יניב את התשואה המיטבית ולכן יש לעשות זאת בחכמה ועם האנשים הנכונים עליהם נפרט בהמשך. כיום דירות להשקעה בארה”ב הפכו להיות יעד השקעות מועדף, כיוון שאלה ניתנות להשגה במחירי ריצפה הנמצאים במגמת עלייה. ישנן הזדמנויות נדלן נדירות מאוד בארה”ב ביחס לשוק העולמי, וניתן לראות עסקאות רווחיות רבות ותשואות גבוהות מנכסים מניבים. ההשקעות האטרקטיביות ביותר נמצאות כיום במדינות שונות בארה”ב כגון אריזונה, פלורידה, ניו יורק ומדינות נוספות, אולם גם במדינות המומלצות יש לבחון בקפידה באלו אזורים בהם כדאי להשקיע ובאלו פחות.

השקעות נדלן בארה”ב – רק בעזרת אנשי מקצוע

השקעות נדלן בארה”ב הינה כאמור אפשרות השקעה משתלמת מאוד, שעשויה להניב תשואות גבוהות, אולם לצד ההזדמנויות הרבות ישנם גם לא מעט מוקשים, וחשוב כמובן להיזהר מהם. ארה”ב בנויה ממקבץ מדינות עצומות כאשר לכל מדינה ישנה את הכלכלה הייחודית המאפיינת אותה. לאדם הפרטי כמעט ואין את היכולת לבצע מחקר אודות כל מדינה ולאתר דירות להשקעה בארה”ב אשר יהיו ברמה איכותית גבוהה ואטרקטיביות ממבחינת התשואה הצפויה. כמו כן, ניהול נכס הכולל תחזוקה שוטפת וטיפול בדיירים הינו משימה בעייתית למשקיע הבודד המתגורר במדינה מעבר לים. יחד עם זאת, אחד היתרונות הגדולים בשוק הנדלן בארה”ב הוא מנגנון שקיפות המידע, באמצעותו ניתן להגיע למידע מדויק ומפורט לגבי רוב הנכסים. אמנם לא לכולם יש את הכלים להגיע לנתונים אלה ובאיכות הנדרשת, אולם אנשי מקצוע שתחום מומחיותם הוא השקעות נדלן ובפרט אלה העוסקים אך ורק בנדלן בארה”ב, מצוידים בכל הכלים הנדרשים והניסיון הרלוונטי בשוק האמריקאי. מהסיבות הללו אנשי מקצוע אלה הובילו אלפי משקיעים אל עסקאות מעולות, ויכולים לעזור גם לכם להגיע לנכסים אטרקטיביים ואיכותיים ביותר שיניבו רווחים גבוהים ותשואות נאות מאוד לאורך שנים רבות.

אם גם אתם מעוניינים לשמוע על השקעות נדלן בארה”ב, מלאו את פרטיכם בתיבה מופיעה למטה, ויועצים מקצועיים יחזרו אליכם לגבי דירות להשקעה בארה”ב במחירי הזדמנות.

 שאלות נפוצות לגבי השקעות נדלן בארה”ב ואיך להצליח בתחום זה

מי הן החברות העוסקות בתחום הנדלן בארה”ב?

לאחר בדיקה מקיפה של חברות רבות בתחום הנדלן בארה”ב, אתר מדריך הנדל"ן יצר שיתופי פעולה עם החברות הטובות והאמינות בישראל להשקעות בארה”ב, אשר להן וותק של יותר מעשור בתחום זה. חברות אלה מספקות לאלפי משקיעים תמיכה וליווי לכל אורך ההשקעה, משלב איתור הנכס, דרך הרכישה ועד ניהול הנכס לאורך שנים רבות. החברות דואגות לכל לקוחותיה לאתר נכסים אשר יניבו תשואה גבוהה ויציבה לכל אורך חיי ההשקעה.

מי מנהל את הנכס?

אחד היתרונות העצומים ברכישת דירות להשקעה בארה”ב דרך החברות איתם אתר מדריך הנדל"ן בקשר, הוא היכולת של החברות הללו לנהל את הנכס באופן עצמאי לחלוטין ובכך לספק שקט נפשי מוחלט לבעל הנכס. החברות עמן אנו בקשר אחראיות באופן מלא לתחזוקת הנכס, טיפול בדיירים ומתן פתרון לכל בעיה שצצה במהלך הדרך.

האם אוכל לראות את הנכס בשטח?

וודאי, נציג החברה יוכל להמתין לכם בשדה התעופה ולהגיע אתכם לנכס על מנת שתוכלו לראות אותו במו עינכם. כמו כן תוכלו להתרשם מהתהליכים המסודרים ומהשקיפות בכל נושאי הנדלן בארה”ב.

איזה נכסים נמכרים על ידי חברות אלה?

הנכסים אותם משווקות החברות נרכשו בכמויות גדולות מהבנקים לאחר שעברו בדיקות קפדניות לגבי איכות המבנה, סקירת השוק ובחינת האזור. מחירי הנכסים הינם אטרקטיביים במיוחד ונמוכים מאוד ביחס לשוק האמריקאי. הנכסים עברו שיפוץ מקיף לפני כניסת שוכר, והינם למעשה במצב כמעט כמו חדש.

איך אוכל לשמוע פרטים נוספים?

בכדי לשמוע על פרטים נוספים דירות להשקעה בארה”ב, מלאו את הפרטים בתיבה המופיעה מטה, ויועצי נדלן מהחברות הטובות והאמינות בישראל יחזרו אליכם עם כל הפרטים לגבי השקעות נדלן בארה”ב, ללא כל התחייבות מצדכם.

למה כדאי לי למלא את הטופס המופיע כאן?

  1. נכסי הנדלן בארה”ב נמצאים כיום במחירי הזדמנות שלא יחזרו על עצמם, ויחד עם מחירי שכירות הולכים ועולים יוצרים סביבה אידיאלית להשקעה ובתשואות גבוהות במיוחד.
  2. משקיע נבון מפזר את ההשקעה שלו על פני מגוון אפיקים, ולא שם את כל הביצים בסל אחד. לכן תמיד כדאי לשמוע על השקעות מעניינות נוספות.
  3. קבלת הפרטים הינה ללא שום התחייבות מצדכם.
  4. תוכלו לעשות סקר שוק בין החברות ולבחור את החברה המתאימה לכם ביותר.
  5. תגיעו למידע הרב ביותר אודות השקעות נדלן בארה”ב, בחינם לגמרי.
  6. כל הפרטים נשמרים במערכת ועוברים אך ורק לחברות הרלוונטיות.